Korábban azt javasoltuk a Pénzügyminisztériumnak (PM), hogy az 50 köbcentiméter alatti motorkerékpárok esetében ne vezessék be januártól a regisztrációs adót. Az elképzelést a tárcánál elutasították – tudtuk meg Fojt Attilától. A Magyar Gépjármű-kereskedők Országos Egyesülete (MGOE) elnöke ismertette: ennek következtében januártól 80 köbcentiig nettó tízezer, 80–125 köbcenti között 50 ezer, 125–500 között 70 ezer, 500–900 között százezer, míg 901 köbcenti fölött 125 ezer forint regisztrációs adót kell fizetni a vásárlóknak. Fojt szerint nagy kérdés, mi lesz a használt, 50 köbcentinél kisebb hengerűrtartalmú segéd-motorkerékpárokkal, hiszen az EU-jogharmonizáció miatt januártól ezeket is fel kellett volna rendszámozni.
Erre azonban az év első napjától mégsem kerül sor. Mivel azonban jelenleg az utakon törvényesen rendszám nélkül futó segéd-motor-kerékpárokat rövidesen mégiscsak rendszámmal kell ellátni, így a „felrendszámozást” követően fizetni kell a használt motorok után is. Hiszen a regisztrációs adó bevezetése mindig a rendszám kiadásához kötődik. Így viszont elképzelhető, hogy a tizen-huszonéves motorok esetében a bruttó 12 500 forintos regisztrációs díj meghaladja majd a segédmotorok piaci értékét.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség