Első látásra talán még megkülönböztetni is nehéz a Spec
B-t a „sima” hathengeres, háromliteres Legacytól. A lökhárítók sportosabbak, a küszöbidom is feszesebb, a könnyűfém felnik 18 collosra nőttek – de ha az igazi változásokat keressük, akkor alaposan be kell néznünk a lemezek alá. A széria ötfokozatú, automatikus váltóműve helyett a Spec B pilótája a legendás Impreza WRX STI-ből átemelt hatgangos kézi váltóval kapcsolgathat. Az egység áttételeit úgy alakították ki, hogy a motorban rejlő potenciált a lehető legjobban ki lehessen használni, de a Spec B 245 lóerős teljesítménye ellenére is beérje 11,7 liter üzemanyaggal 100 kilométerenként.
S ha már a motornál tartunk, érdemes megemlíteni, hogy a hathengeres bokszer a legmodernebb vezérléssel van felvértezve: hengersoronként két vezérműtengely, aktív szelepszabályozás és elektronikus gázpedál. A dinamizmus lenyűgöző: a nagy limuzin álló helyzetből 6,9 másodperc alatt képes fölgyorsulni 100 km/órás tempóra, a végsebesség pedig 243 km/óra.
A nagyobb teljesítményt persze meg is kell tudni zabolázni, így a Legacy Spec B feszesebb lengéscsillapítókat kap, illetve nagyobbak és a fáradásra kevésbé hajlamosak a fékek. Szériában szerelik be a menetstabilizáló elektronikát is, amely határhelyzetben sokféle érzékelő – a keresztgyorsulás, a pillangószelep állása, a kormányzás szöge, a sebesség, a fékrendszer nyomása és a pördületérzékelőjének jele alapján – automatikusan avatkozik be. Annyit azonban hadd tegyünk hozzá: ha egy állandó összkerékhajtású kocsival valaki úgy megcsúszik, hogy az ESP-re kell bíznia magát, akkor lehet, hogy már úgyis késő.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség