Nem kapom a lapot!

Olvasóinktól
2007. 03. 23. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Január másodikától jelentős kihagyásokkal, rendszertelenül kézbesítik a hosszú évtizedek óta előfizetett napilapunkat. Hiába jeleztük sokszor telefonon, hogy az új terjesztő a tapasztalatok szerint alkalmatlan a feladat ellátására, csak ígéreteket kaptunk. Kaptunk továbbá „lejárt szavatosságú” példányokat postán – pótlásként. Mit kezdjünk azokkal?
Jelezni szeretnénk, hogy nem gyűjteményt építünk, hanem a Magyar Nemzet című napilap egyéni előfizetői vagyunk. Ha periodikagyűjteményt akarnánk fenntartani, akkor bizony számítana a háromnapos újság. Ámde az egyéni előfizető igénye más. A példánypótlás pusztán csak annak fedezésére jó, hogy végül is leszállították a lapot.
Március 10-én újra nem kaptuk meg a hét végi számot. Ügyfélellenesen és felelőtlenül! A reklamációkra nem megnyugtatás kell, hanem az udvarias választ követő hathatós hibaelhárítás.
Haraszti Pálné és családja

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.