Információink szerint február második felében száll be teljes erővel a népszavazási kampányba Orbán Viktor, ám addig is Navracsics Tibor frakcióvezető (az Erős Magyarország-programot bemutató gyűléseken) és a Fidesz alelnökei az ország számos településén megjelennek rendezvényeken. Úgy tudjuk, a legnagyobb ellenzéki párt kampánya nem az óriásplakátokra épül, hanem az alternatív módszerekre, mint például az internetes népszerűsítésre és a kisebb, helyi médiában való megjelenésre, valamint a finisben a személyes kontaktuson alapuló kampányra. Minderre leginkább a választási részvétel növelése céljából van szükség, kivált, hogy az MSZP mindent elkövet majd a népszavazás érdektelenségbe fullasztásáért, saját táborának otthon tartásáért.
Információink szerint a tandíj kapcsán külön figyelmet fordít a Fidesz a fiatalok megszólítására, választási kedvük, aktivitásuk növelésére. A kampány kreatív részéért felel Várhegyi Attila egykori kampányigazgató, volt parlamenti képviselő, de több külföldi, köztük amerikai szakértő véleményét is kikéri a párt. Nagy szerep hárul a Polgári Szociális Bázis rendezvényeire is. A Tarlós István vezette szervezet fontos feladata lesz, hogy a népszavazási kérdésekben propagandát fejtsen ki, tájékoztatókat tartson, felvilágosító tevékenységet folytasson országszerte, sok esetben akár napi két rendezvénnyel.
Tegnap este kezdődött egyébként a Fidesz idei második háromnapos elnökségi ülése Debrecenben, ahol az ellenzéki párt vezérkara a kampánykérdések mellett többek között az önkormányzatok helyzetéről, az afganisztáni magyar szerepvállalásról, a határon túli magyarokkal kapcsolatos politikai kérdésekről és az újbudai időközi választás második fordulójáról tanácskozik.
Lezárt utca, nagy tömeg Dubicsányban: kivágják az ország karácsonyfáját - videó