Nielsen: Mégsem olcsóbb az Aldi

2008. 05. 04. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A magyarországi kereskedelembe nemrég berobbant Aldi hálózat nem is olyan olcsó, mint ahogy azt korábban beharangozták – derül ki a Nielsen piackutató vállalat tegnapi jelentéséből. A nyitás napján tett látogatás során ugyanis kiderült, hogy a német keménydiszkont-lánc árszínvonala nem alacsonyabb a többi jelen lévő hálózaténál. Csekély kivételtől eltekintve ráadásul az Aldi kínálata ismeretlen a magyar vásárlónak: polcain saját márkás, importterméket kínál vagy egyszerűen márkanév nélküli, bérgyártatásban készült árucikkeket.
Az Aldi választékának 94 százalékát az élelmiszerek, a háztartási vegyi áruk és a testápoló szerek alkotják. A napi fogyasztási cikkek körén kívül az első napon többek között az akciós fűnyíró gép, a százezres LCD tévé és a vizes porszívó is megtalálható volt a vevőcsalogató kínálatban. A piacra lépés legkorábbi szakaszában az Aldi a Tiszántúlra fókuszált, s a főváros agglomerációjához tartozó Piliscsabán és Pécsett nyitotta meg első öt üzletét. Ezeket tegnap újabb nyitások követték, az ország négy pontján.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.