Korlátozások a csepeli bejáratnál

2008. 06. 28. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Folyik a Budapesti Központi Szennyvíztisztítóhoz kapcsolódó bekötőút építésének előkészítő munkálata, jelenleg a leendő útszakasz régészeti feltárását végzik – adta hírül a Csepel.info internetes portál. A szennyvíztisztítóhoz vezető Szabadkikötő utat és a csepeli HÉV vonalát keresztező új út építése június végén kezdődik.
A bekötőút a Szabadkikötő útról ágazik majd le, Budapest belvárosa felől Csepel belvárosa felé haladva az első lámpás kereszteződésnél. Az út ezután balra, a jelenlegi szervizút egy rövid szakaszán haladva, egy nyugati irányú kanyarral vezet majd az aluljárókhoz, illetve a Budapesti Központi Szennyvíztisztító Telephez. A Szabadkikötő út aluljáró feletti része új pályaszerkezetet kap. A terelőutakat forgalomszámlálás után tervezték meg, aminek alapján a Szabadkikötő út forgalmát 2+1 forgalmi sávos terelőútra irányítják, amit a Szabadkikötő út keleti irányú kiszélesítésével, töltéstest építésével hoznak létre. A forgalomtechnikai tervek szerint a terelőút összesen három sávjából két sávot a reggeli csúcsidőben Budapest belvárosa felé, délután pedig Csepel központjának irányában lehet majd használni. Az irányváltást a kevésbé forgalmas órákban oldják majd meg forgalomterelő bóják és terelőoszlopok kihelyezésével. A teljes beruházás költsége mintegy 428,7 millió euró, amelynek 65 százalékát az unió finanszírozza, 20 százalékát a magyar állam, 15 százalékot pedig a főváros.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.