A „siker” ára

2008. 07. 27. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A magyar kormány úgy tervezi, hogy a következő néhány hónapban mintegy kétmilliárd forintot költ majd kommunikációs célokra. Ez magyarra fordítva annyit jelent, hogy ennyi pénzért kívánja majd a saját vállát megveregetni a nagyközönség előtt. A kétmilliárd fele hírek szerint az olimpia idején megjelenő különféle médiareklámokra megy el (két atlétikai döntő között bejátsszák, mennyire jól végzi a dolgát Gyurcsány Ferenc, bemutatják majd, hogy ő is rendszeresen kocog).
Ezenkívül a Miniszterelnöki Hivatal további 583 millió forintot fordít médiavásárlásra, értsd: sajtófelületet akar szerezni, amelyen elmondhatja, hogy nagyon jó a kormány, dübörög, még Nyugat-Európa is irigykedik a sikereinken – határ a csillagos ég. (Végtelenül gusztustalan módszer ez a „médiavásárlás”, de mert a médiumok kiszolgáltatottak, olykor – hitük ellenére – fizetett hirdetésben leírják: nagyon jó a Gyurcsány-kormány.) Az elképesztő az egészben az, hogy a miniszterelnök a legnagyobb magabiztossággal, rezzenéstelen arccal fogja velünk közölni – kétmilliárd forintnyi közpénzből –, hogy ő a legfrankóbb legény a vidéken, vagyis aki nem rá adta a voksát annak idején, az tájékozatlan bugris volt, esetleg Orbán Viktor építette be az ellenszavazók közé. Jó hír viszont, folytatódik a tájékoztató, hogy most még a megtévedtek is javíthatnak, ha neki tapsolnak.
Mondom: kétmilliárd forint van „kommunikálásra”, ennyiből csak jó útra lehet téríteni a tévelygőket, ráadásul Gyurcsánynak nem kell hozzájárulnia a költségekhez. Ez közpénz.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.