Elfogadhatatlannak nevezte a Fidesz politikusa, Ágh Péter, hogy az ország szempontjából teljesen felesleges propagandaszerződésekre mintegy négymilliárd forintnyi közpénzt fordít a kabinet. Ismert, a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség 3,3 milliárd, a Miniszterelnöki Hivatal pedig hatszázmillió forintot költ kommunikációs kiadásokra, a kormányzati tevékenység reklámozására. A kormányszóvivői internetes portált kétszázmillió forintért készítették el. Korábban informatikusok jelezték, hogy néhány tíz millióért megoldották volna ugyanezt a feladatot. Mindemellett lapunk számos alkalommal tudatta, hogy a megbízások nyertesei sok esetben MSZP-közeli személyek, cégek, illetve olyanok, akik korábban Gyurcsány Ferenc kormányfő üzlettársai voltak.
A kormányszóvivői portál egyik beszállítója – kilencmillió forint értékben – az a Digital Natives Kft., amelynek vezetője, Honti Pál felbukkant korábban számos, egykoron Gyurcsány Ferenc érdekeltségébe tartozó gazdasági társaság felügyelőbizottságában vagy igazgatóságában. Szintén lapunk tárta fel, hogy a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség 580 millió forintot szán az Új Magyarország fejlesztési terv reklámozására. Ennek a pályázatnak a nyertesei a Publicis Kft. és az Extreme reklámügynökség lettek. Előbbiben vezető munkatársként dolgozott kormányzati szerepvállalása előtt Baráth Péter, aki jelenleg Gyurcsány Ferenc miniszterelnöki kabinetjének kommunikációs főigazgatója. A másik céget pedig Szetey Gábor volt személyügyi államtitkár alapította.
Ágh Péter úgy vélekedett: egyértelműen látható, hogy a kommunikációs megrendelések esetében számos MSZP-közeli „szakember” kapott megbízást. Kijelenthető, hogy a kisebbségi kormány spájzolást végez a nehezebb időkre – hangsúlyozta Ágh. Bemutatta azt
az internetes oldalt, amelyet a Kormányszóvivő.hu oldalhoz hasonló tartalmakkal készítettek el ingyen, így is demonstrálva, hogy gyanúsan sokat költenek az adófizetők pénzéből a szociális válság idején felesleges beruházásokra.
Miért ennyire agresszív és nárcisztikus Magyar Péter?