Hivatalosan is átadták a forgalomnak az M6-os autópálya M0-s és az Érdi tető közötti, 8,5 kilométeres szakaszát. Az útszakasz 29 műtárgyat és 4 csomópontot foglal magában. A 47,4 milliárd forintos beruházás építése során 120 kilométernyi közművet kellett áthelyezni, a közműkiváltás költsége eléri a teljes beruházás árának a 30-35 százalékát. Az autópályát úgy tervezték meg, hogy az áthaladjon az egykori Metallochemia területén, ahol az évtizedeken át nehézfémekkel és más ipari anyagokkal szennyeződött környezetet meg kellett tisztítani, a szennyezett talaj egy részét beletemették az autópálya töltésébe.
Az M0-s körgyűrűről egy hazánkban eddig egyedülálló, háromszintes autópálya-csomóponton hajthatnak át a gépjárművek az M6-osra. A csomópont körzetében, mintegy 3 kilométeren át kétszer három sávosra bővítették az M0-st, s a nagy igénybevétel elviselésére beton kopóréteggel fedték. Az M6-os autópálya-szakasz keresztezi a Budapest–Pusztaszabolcs vasútvonalat, áthalad a Metallochemia telep területén, a Budapest–Székesfehérvár vasútvonal mentén iparterületi környezetben halad, majd közös műtárggyal keresztezi a vasútvonalat és a Nagytétényi utat, s Budapest–Érd közigazgatási határát elérve a 6-os főút fölött halad tovább. Itt épült meg az M6–6-os csomópont. Érd területére átlépve, a közműsávval párhuzamosan haladva éri el a nyomvonal Érd-Ófalu térségét, ahol a 6-7-es számú főutak jelenlegi elkerülő szakaszát elérve megépült az Ófalui csomópont, amelynek feladata az Érd-Ófalu ipari parkjainak kiszolgálása. Az Ófalui csomóponttól az M6-os autópálya a 6-7-es főutak elkerülő szakaszának keleti oldalán párhuzamosan vezet tovább az Érdi tetőig, ahol az M6–6-os és 7-es főúti csomópont után csatlakozik a már elkészült Érdi tető–Dunaújváros szakaszhoz. A személygépkocsik számára díjmentesen használható új pályarészt az autósok tegnap kora délután birtokba vették.
Fordulat a 16 éves, gyilkossággal gyanúsított lány ügyében