Akiket nem sújt a válság

A válság ellenére több mint 1,2 milliárd forintos kormányzati kommunikációs keretszerződést kötött a Miniszterelnöki Hivatal három gazdasági társasággal – értesült a Magyar Nemzet.

2008. 11. 24. 20:52
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Három tételből állnak az idén ősztől 2009. június végéig szóló megbízások. A Mediaedge: cia Hungary Média Ügynökség Kft. a kormányzati kommunikációs kampányokhoz kapcsolódó médiatervezési és -vásárlási feladatok elvégzésére 583,3 milliót használhat fel. A Grey Worldwide Hungary Kft.-nek reklámügynökségi szolgáltatásokra bruttó 300 millió forintnyi közpénz áll rendelkezésére. A Magyar Közlöny Lap- és Könyvkiadó Kft. pedig a propagandakiadványok nyomdai előállítását és azoknak a magyar háztartásokhoz történő kiszállítását kell megoldania 333,3 millió állami forintból.
Gyurcsány Ferenc miniszterelnök október 28-án jelentette be egy ötpárti tanácskozáson a parlamentben, hogy a kormányzat leállítja azokat a kommunikációs kiadásokat, amelyek nem állnak kapcsolatban a válságkezelési döntésekkel, mint ahogy nem költenek új állami autókra, bútor- és telefonbeszerzésre. A kormányfő bejelentése után egy héttel jelent meg a Népszabadságban a Vedd észre a változást! címet viselő kormányzati PR-kampány fizetett hirdetése, amely arra biztatja az embereket, hogy küldjék be a reformok gyümölcseit és állami beruházásokat megörökítő fényképeiket.
Budai Bernadett kormányszóvivő az 1,2 milliárd forintot felemésztő kommunikációs szerződésekről lapunknak azt mondta: azok keretszerződések, nem konkrét feladatokra vonatkoznak – később töltik fel tartalommal –, s bizonyosan nem is használják fel a pénzeket teljes egészében, ahogy erre a miniszterelnök is ígéretet tett.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.