Most arra derült fény, hogy 116 millió forintért szervezheti meg a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség háromhetes egészségügyi PR-körútját a VM kommunikációs Tanácsadó Iroda. A Hír TV információi szerint az ügynökség december utolsó heteiben a Dél-Dunántúl, az Észak-Magyarország és az Észak-Alföld régió 12 nagyvárosában reklámozza azokat az egészségügyi fejlesztéseket, amelyek a 25 milliárd forintnyi uniós forrásból valósultak meg. A közbeszerzési értesítőben megjelent feltételek alapján a nyertes cégnek a roadshow megszervezésén túl tizenöt darab félperces kisfilmet és egy zárókonferenciát kell megszerveznie a beruházások sikerességéről.
Gyurcsány Ferenc október 28-án, egy ötpárti tanácskozáson azt ígérte, hogy leállítják a válságkezeléshez nem kapcsolódó kommunikációs kiadásokat, mint ahogy nem vesznek új bútorokat, gépjárműveket és telefonokat. Lapunk nemrég megírta: a Miniszterelnöki Hivatal több mint 1,2 milliárd forintos kormányzati kommunikációs keretszerződést kötött három gazdasági társasággal, amelyek a jövő év közepéig állnak a kormánypropaganda szolgálatában. A Kormányszóvivői Iroda szerint várhatóan nem merítik ki a keretszerződésben foglalt 1,2 milliárd forintnyi közpénzt. Szijjártó Péter (Fidesz) azonban a úgy látja: válság és a megszorítások idejében egy fillért sem fordíthat a kabinet önfényezésre.
Megérkezett a konvoj az ország karácsonyfájáért – videó