Milliók Szigetváriéknak

2009. 01. 12. 9:57
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az MSZP korábbi kampányigazgatójának, Szigetvári Viktornak a cége több mint kétmillió forintot kapott egy tavaly júliusban megrendelt szakértői anyag elkészítéséért – derül ki a Kormányszóvivői Iroda által lapunknak megküldött szerződések listájából. A mintegy hatvanoldalas elemzés témája a dél-alföldi régió nagytelepüléseinek 2000 és 2006 közötti szociográfiai, demográfiai és infrastrukturális helyzetének változása volt. A Szigetvári és Társai Kommunikációs Kft.-t – amint arról már korábban hírt adtunk – a Szonda Ipsos közvélemény-kutató cég két vezetőjével, Levendel Ádám elnök-vezérigazgatóval és Sterk Péter vezérigazgatóval közösen alapította Szigetvári Viktor még 2007 elején. A vállalkozásban Szigetvári mellett két másik Gyurcsány közeli kommunikációs háttérfigura is ténykedik: Báder József és Angster László. Közös vonásuk, hogy előbb a sportminisztériumban, majd a kancellárián dolgoztak szövegíróként, tanácsadóként Gyurcsány Ferenc háttérembereiként.
A Szigetvári Kft. mottója egyébként az, hogy „a kommunikáció nem az ügyes és megtévesztő manipuláció ipara, hanem a dolgok néven nevezésének művészete”. E kitétel azért is különösen figyelemre méltó, mivel éppen Szigetvári Viktor volt az MSZP kampányigazgatója a 2006-os országgyűlési választások idején.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.