Az MSZP korábbi kampányigazgatójának, Szigetvári Viktornak a cége több mint kétmillió forintot kapott egy tavaly júliusban megrendelt szakértői anyag elkészítéséért – derül ki a Kormányszóvivői Iroda által lapunknak megküldött szerződések listájából. A mintegy hatvanoldalas elemzés témája a dél-alföldi régió nagytelepüléseinek 2000 és 2006 közötti szociográfiai, demográfiai és infrastrukturális helyzetének változása volt. A Szigetvári és Társai Kommunikációs Kft.-t – amint arról már korábban hírt adtunk – a Szonda Ipsos közvélemény-kutató cég két vezetőjével, Levendel Ádám elnök-vezérigazgatóval és Sterk Péter vezérigazgatóval közösen alapította Szigetvári Viktor még 2007 elején. A vállalkozásban Szigetvári mellett két másik Gyurcsány közeli kommunikációs háttérfigura is ténykedik: Báder József és Angster László. Közös vonásuk, hogy előbb a sportminisztériumban, majd a kancellárián dolgoztak szövegíróként, tanácsadóként Gyurcsány Ferenc háttérembereiként.
A Szigetvári Kft. mottója egyébként az, hogy „a kommunikáció nem az ügyes és megtévesztő manipuláció ipara, hanem a dolgok néven nevezésének művészete”. E kitétel azért is különösen figyelemre méltó, mivel éppen Szigetvári Viktor volt az MSZP kampányigazgatója a 2006-os országgyűlési választások idején.
A német média beszivárgott a magyar balos médiába