klubvilágbajnokság
Németországban is téma lett a megtévesztő magyar zászló + videó

Rogán menesztette a ferraris parkolócéget. Felbontjuk a szerződést az V. kerületi parkolókat üzemeltető céggel, a feladatot ez év novemberétől az önkormányzat látja el – jelentette be tegnap Rogán Antal. Belváros-Lipótváros fideszes polgármestere ismertette, hogy egy 12 éve kötött szerződés belső ellenőrzésekor kiderült: a közpénzeket beszedő társaság két éve egy Ferrari autót lízingel a bevételből, 60 millió forintért.
BKV-s járatritkítás, drasztikus jegyáremelés, létszámleépítés és kiszervezés: ezek a leglényegesebb és elfogadhatatlan elemei annak a külföldi tanulmánynak, amelyet több száz millió forintért rendelt meg a főváros – közölte lapunkkal Vitézy Dávid, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület szóvivője. Szerinte Budapest MSZP–SZDSZ-es vezetői a tavalyi paraméterkönyv-botrány után ismét a tömegközlekedés visszafejlesztését tervezik, miután világossá vált: a 80 milliárd forintos adósságállománnyal, 20 milliárdos veszteséggel küszködő közlekedési cégnek az állam nem ad további tízmilliárdokat.
A város vezetői a napokban az Európai Beruházási Bankkal kötött hitelszerződés alapján készült, hosszú távú közlekedési, működési és finanszírozási stratégia tervéről tárgyaltak. A Boston Consulting Group eredetileg 250 millió forintért tavaly megrendelt, de információnk szerint végül több mint 300 milliós tanulmányát egyelőre csak egy szűk kör ismerhette meg, Székelyné Pásztor Erzsébet, a BKV Zrt. kommunikációs igazgatója csodálkozott rajta, hogy az anyag kiszivárgott, mert a tanácsokról a cég vezetőit is csak ma tájékoztatják. A távirati iroda értesülése szerint az elemzés egy közös állami és fővárosi cég úgynevezett megrendelői szervezet létrehozását javasolja, a hatékonyságjavítás a buszközlekedés versenyeztetésével, a sofőrök 16 százalékos elbocsátásával kezdődne. Tanácsolják még többek között a viteldíjak folyamatos, infláció fölötti emelését, a döntési jogkörök kiszervezését.
György István, a Fidesz fővárosi frakcióvezető-helyettese szerint ismét Demszkyék PR-akciójáról lehet szó. – A BKV valóban nem lehet egyszerre megrendelő és a szolgáltató, de az átalakítás nem jelentheti az elmúlt 20 évben a csőd szélére juttatott BKV szétszedését – fűzte hozzá.
Lakos Imre, a városüzemeltetési bizottság SZDSZ-es elnöke leszögezte: nem a BKV átalakítása, hanem a cég, illetve a MÁV és a Volán járatainak összehangolása, a közlekedés finanszírozásának megoldása a fő cél.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.