Most, hogy nyakig ülünk az EP-választási kampányban (már a Habsburg-család is menedzseli magát, ezúttal a Dávid Ibolya-féle MDF-maradvány színeiben), jelentkezik a sajtóban a Kia Motors Hungary Kft. illetékese, és kijelenti, hogy cégének semmi köze nincs a Magyar Szocialista Párthoz, amelynek egyik reklámfilmjében feltűnően jól látható egy Kia személyautó.
A Kia cég kikéri magának, hogy őt egy kalap alatt emlegessék a magyar szocialistákkal. Ad magára az autógyár…
Kényes kérdés a reklám. Ilyenkor legtöbbször gyerekekkel, nyugdíjasokkal és kutyákkal vetetik magukat körbe a támogatásunkban reménykedő megrendelők, mert ez a felmérések szerint nagyon hatásos.
Most egyébként azért anyázik az MSZP, mert szerinte a Fidesz-kampánynak nincs köze az európai uniós kérdésekhez, vagyis felhívásaikat, plakátjaikat törvényellenesnek kellene minősíteni.
És vajon hogyan EP-kampányol a szocialista párt? Proletár módon. Egyik plakátjukon például így fogalmaz egy ifjú hölgy: „Nem szavazok a jobboldalra, mert együttműködnek a szélsőségekkel” – ez természetesen kapitális marhaság, de markánsan hangzik, akár megboldogult Marosán (Buci) György beszólásai a kádári időkben.
Trump erős figyelmeztetést küldött Putyinnak
