Elérte az ötszázezret a T-Home tévé-előfizetőinek száma, a tavaly novemberben bevezetett műholdas Sat TV várakozáson felül teljesített, és az IPTV megrendeléseinek száma is lendületesen nőtt. A Magyar Telekom Nyrt. televíziós szolgáltatásai iránti fokozott érdeklődés következtében a márka jelenléte megváltozott a tévépiacon: mára csaknem 19 százalékra emelkedett e szolgáltatások piaci részesedése, és ez a szelet folyamatosan növekszik. – A hazai távközlési piac és a fogyasztói szokások átalakulásával a képernyők egyre fontosabb szerepet játszanak az életünkben. Éppen ezért büszkeséggel tölt el, hogy minőségi szolgáltatásainknak köszönhetően egyre többen választják a T-Home valamelyik tévészolgáltatását – jelentette ki Winkler János, a Magyar Telekom Nyrt. vezérigazgató-helyettese.
A távközlési társaság nemcsak a piaci részesedésén erősít, hanem igyekszik lépést tartani a tévénézők igényeivel is. Ennek jegyében állapodott meg az Eurosport és T-Home arról, hogy a tévészolgáltatások előfizetői a korábban megszokott angol nyelven kívül immár magyarul is élvezhetik az Eurosport HD, azaz csúcsminőségű digitális tévéadását. Az előfizetők korábban megfogalmazott igényeinek tesz eleget ezzel a T-Home, amely biztosítja, hogy a márka digitális tévészolgáltatásain, az IPTV-n, a SAT TV-n és Kábel TV-n mindenki maga dönthesse el, angolul vagy magyar nyelven kívánja hallgatni a sportcsatorna közvetítéseit.
Magyar Péterék az amerikai és a magyar embereket is szidják Donald Trump győzelme kapcsán