A Danubius frekvenciáját elnyerő Class FM nemcsak a 15 évesnél idősebbek között, hanem a kereskedelmi szempontból legfontosabb 18–49 év közöttiek célcsoportjában, valamint a reggeli műsorsávban is a leghallgatottabb rádió, míg a Sláger Rádió helyére lépő Neo FM minden kategóriában a második.
*
A Danubius egykori stábjának java részét átvevő Class FM a kereskedelmi célcsoportban 20,3 százalékos hallgatottsági arányt ért el, ami alig marad el a korábbi hallgatottsági listát vezető Sláger 21,2 százalékától. A Neo FM ugyanebben a célcsoportban 13,4 százalékot ért el.
A reggeli műsorsávban hallható programok között vereséget szenvedett az eddig verhetetlennek kikiáltott, Bochkor Gábor és Boros Lajos vezette Bumeráng, amely előzőleg a Slágeren futott, most pedig a Neo FM-en. A Bumerángot mindkét vizsgált korcsoportban megverte a Sebestyén Balázs vezette Morning Show a Class FM-en.
Sebestyén Balázs az MNO-nak úgy nyilatkozott: „Nagyon boldogok vagyunk, hiszen elmondhatatlanul sok munka van ebben a műsorban. Mindannyian szívvel-lélekkel küzdöttünk azért, hogy elnyerjük a hallgatók kegyeit. Örülök neki, hogy végre beérett a munkánk gyümölcse, de abban mindannyian egyetértünk, hogy korántsem dőlhetünk most hátra. Nem állunk meg, mostantól is minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy hallgatóinkat megtartsuk.” Pakots Zsolt, a Class FM vezérigazgatója pedig azt mondta: „Elértük azt a célt, amit kitűztünk. Örülünk, hogy a kutatás bebizonyította, Magyarországon az emberek továbbra is szeretnek rádiót hallgatni.”
A 15 évnél idősebbek körében a hallgatottsági listán a harmadik helyen a Juventus áll, amelyet az MR2-Petőfi rádió, illetve a Rádió 1 követ. A 18 és 49 év közöttieknél a Rádió 1 a bronzérmes, a Juventus a negyedik, és a Petőfi az ötödik.