Manapság már legfeljebb szélsőséges román nacionalista körökben vált ki ellenérzést, hogy a Székelyföld önálló arculattal népszerűsíti magát különféle nemzetközi vagy belföldi rendezvényeken. Röviddel a budapesti szakkiállítás után a három megyéből álló régió a hét végén Bukarestben megtartott nemzetközi turisztikai vásáron is önálló standdal képviseltette magát.
A Romexpo vásárcsarnokban tizenkilenc ország részvételével megrendezett, Romániában nagy hagyománynak örvendő kiállításon a Székelyföld brandet, a többségében magyarok lakta régió idegenforgalmi látványosságait, hagyományait egyebek között magyar szimbólumokkal díszített mongol jurtával, borvízpiramissal, valamint egy csaknem három méter magas székely kapuval jelenítették meg. Hargita, Kovászna és Maros megye kiállítói egyebek mellett a hagyományos húsvéti tojásfestést is bemutatták a száz négyzetméteren elterülő székely standhoz ellátogatóknak, közöttük Elena Udrea román területfejlesztési és idegenforgalmi miniszternek, aki különleges érdeklődést mutatott a székely mesterek tojáspatkolási fortélyai iránt is. Nagyméretű térkép ismertette a Székelyföld elhelyezkedését, megközelítési lehetőségeit, útvonalait, a látogatók érintőképernyős infopulton barangolhattak a régió turisztikai látványosságai között, és reklámfilmeken ismerkedhettek a hegymászás, a siklóernyőzés vagy a sárkányrepülés lehetőségével is.
Most minden kiderült Magyar Péterről a hangfelvételekből