Az Európai Unió azt tervezi, hogy az éttermeknek adott Michelin-csillaghoz hasonló tekintélyű címkét adományoz a legjobb európai idegenforgalmi vállalkozásoknak. A „Minőségi turizmus” elnevezésű címkétől azt várják, hogy a közismert francia éttermi-szállodai kalauz, a piros kötésben megjelenő Michelin-kötetekben található csillagok tekintélyt kölcsönöznek majd a kitüntetett létesítményeknek és tevékenységeknek. Abban az esetben, ha az elképzelést az unió tagállamai és az Európai Parlament tagjai is támogatják az elkövetkező hónapokban, a javaslattervet részletesen kidolgozzák.
A minőségi kitüntetéstől azt remélik, hogy az jóval szélesebb körben válik ismertté, mint az eddig használt, de a nagyközönség által alig ismert „Eden” (European Destinations Excellence – Kiváló európai célpont), amit 2006-ban hoztak létre, hogy a szociális, kulturális és környezeti „fenntarthatóságot” szavatoló helyszíneket reklámozzák vele. Akadnak ugyanakkor olyanok, akik attól tartanak, hogy az új címke csak európai értékeket tükröz majd, és ezért alkalmatlan lesz a tengerentúli turisták „megfogására”.
A régi konvektor új élete. A gázkonvektor korszerűsítése fillérekből