origo.hu
Kihúzták az ötös lottót
Keresztben a síneken. Szabálytalan kanyarodás után a budapesti Blaha Lujza téren a villamossíneken keresztben állt meg egy csuklós BKV-busz tegnap délben. A szokatlan helyzetbe került sofőrhöz mentőt hívtak, de nem szorult orvosi segítségre. Később kiderült, hogy az autóbuszt egy szabadnapos járművezető engedély nélkül hozta el az egyik kőbányai telephelyről. A városban céltalanul közlekedett vele, míg a villamossíneken megállt. Senki nem sérült meg. A férfit a rendőrök előállították.
Újabb halálos buszbaleset – ezen a héten a harmadik – történt tegnap, ezúttal Jász-Nagykun-Szolnok megyében, Kenderes közelében. Egy Lajosmizséről Nyíregyházára tartó, kiránduló felnőtteket szállító autóbusz jobb oldalával súrolta egy műszaki okok miatt az út szélén veszteglő, pótkocsis teherautó hátsó részét, majd az árokba hajtott. A buszon huszonhatan utaztak, egy 55 éves lajosmizsei asszony a helyszínen életét vesztette, három utas könynyebben megsérült – tájékoztatta lapunkat Szabó Zita, a megyei rendőrség szóvivője. Beszámolója szerint a tanúk meghallgatása délután még tartott.
Autópálya nincs, a rendkívül forgalmas, csupán kétszer egy sávos 4-es főút köti össze a keleti országrészt Budapesttel, itt történik a legtöbb súlyos vagy halálos baleset a megyében.
A tegnapi buszbaleset már a harmadik négy nap alatt, mint megírtuk, hétfőn hajnalban Hegyeshalomnál, az M15-ös autóúton egy szlovák, feltehetőleg részeg kamionsofőr frontálisan ütközött egy cseh turistabusszal, két ember meghalt, 51 megsérült. Kedden a Zala megyei Csörnyeföld közelében, az M70-es autóút egyik kétszer egy sávosra szűkülő szakaszán egy román autóbusz futott bele egy szlovén kamionba, ott hatan haltak meg. A balesetek sérültjei közül a győri kórházban két embert, a nagykanizsaiban pedig hatot ápolnak még – írta az MTI.
Az M70-es említett részén, öszszesen tíz kilométeren, két szakaszon is egysávosra szűkül a kétszer két sávos út, itt, a halálúton, hat év alatt 15-en szenvedtek végzetes balesetet. Az autóút környékén lévő települések most összefogtak, azt szeretnék elérni, hogy pótolják végre azt a két sávot, amely az építéskor „elfelejtődött”. Csörnyeföld polgármestere, Simon Zoltán lapunknak elmondta: az utóbbi években többszöri kérelmük ellenére csak újabb és újabb korlátozó táblák és felfestések kerültek az útra, ezek nem voltak alkalmasak arra, hogy a veszélyt elhárítsák. A balesetek gyakoriak, ilyenkor a közeli falvakba terelik át a forgalmat, a teherautók 80-90 kilométeres sebességgel száguldoznak a házak között, a helyiek a boltig sem tudnak eljutni miattuk. Most azt tervezik, ha másként nem megy, akkor félpályás útlezárással demonstrálnak, hogy az útpályát kétszer két sávosra szélesítsék. Az akcióban részt vesz Csörnyeföld, Murarátka, Letenye, Dobri, Kerkaszentkirály és Tornyiszentmiklós. A megyei kormányhivatal kezdeményezésére ma találkoznak és megbeszélést tartanak a rendőrséggel, valamint az autópálya-kezelővel, remélik, hogy sikerül megegyezniük. Az útlezárás csak az utolsó lehetőség – tette hozzá a polgármester.
Kihúzták az ötös lottót
Nagy pofonba nézett bele Sallai, akit máris szétszednek a törökök
2 év után elveszik anyjától a limbikból született Szófiát, mert kiderült róla az igazság
Az Aldi bejelentette a karácsonyi akcióit, új üzletet nyit az év végén
Mi a horoszkópod? Ennek a 4 csillagjegynek sosem látott szerencsét hoz a Nyilas hava
Új repülőtér-óriás születik Magyarországon: a régió legnagyobbja lesz
Mélyütés érkezett Magyar Péternek, Nagy Bandó gonoszsága csak olaj a tűzre
Ezért az almáért vannak most megőrülve a magyarok, nagyon lédús, zamatos és ropogós
Pressman képmutatása nem ismer határokat
Böde elhunyt barátjára emlékezett, Bognár György röhögve szólt be a bíróknak
Földbe csapódott a repülőgép, csupán egy ember élte túl
Itt az újabb fordulat a budapesti embervadászat ügyében!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.