Röviden

MN
2011. 08. 05. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Felmérik az üzletláncokat
A szlovák agrártárca az üzletláncokkal együttműködve felmérést készít a Szlovákiában forgalmazott termékek ár- és minőségi színvonaláról – írja a Bumm.sk. A cél, hogy Szlovákiában ugyanolyan jó minőségű árut forgalmazzanak, mint Ausztriában. Az agrárminisztérium célja a fogyasztók védelme – hangsúlyozta tegnap az agrárminiszter. (MN)

Tokaj-petíció
Már 1200-an aláírták azt a petíciót, amely tárgyalásokat szorgalmaz Magyarországgal a Tokaj márkanév használatáról – írja a Hirek.sk. Az aláírásokat eljuttatták Iveta Radicová miniszterelnökhöz – tájékoztatott a tokaji térség kistermelőinek képviselője. Többek közt „egyenlő, egyenrangú és diszkriminációmentes feltételeket” követelnek mindkét ország
Tokaj-vidékének, mindenekelőtt a szlovákiai terület nagyságának kijelölésében. (MN)

Veszteséges a MediaMarkt
Rosszul alakult a második negyedévben a MediaMarkt– Saturn üzletmenete: Európa legnagyobb elektronikai áruházlánca 44 millió euró adózás és kamatfizetés előtti veszteséget könyvelt el – közölte tegnap a vállalat. A cég azzal magyarázza a veszteséget, hogy a hagyományos piacokon – mindenekelőtt Németországban és Franciaországban – visszaesett a forgalom, kiéleződött az árverseny, és magasak voltak a piacra lépés költségei Kínában. (MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.