A nagy méretű haszonjárműveknél várják az akkumulátoros-elektromos hajtás áttörését a megwatt-töltés megjelenésétől, ehhez képest az alacsony töltési teljesítménye miatt sokat kritizált BYD most mindenkit beelőzött a saját ezer kW teljesítményű töltőjével, amelynek a telepítését nemsokára elkezdik Kínában, ahol rövid időn belül több ezer ilyen töltőpontot akarnak létesíteni. Viszonyításként a konkurensek legnagyobb töltőáramai: Tesla V4 500 kW, Li Auto 5C 520 kW, Nio Power 640 kW, Xpeng S5 800 kW.

A BYD Megawatt Flash Charger tudását egyelőre a BYD Han L EV és Tang L EV típusoknál lehet kihasználni, ezek már az ezer voltos nagyfeszültségű rendszert kapják az 1500 voltos szilikon-karbidos teljesítményelektronikával. Az ezer kW töltési teljesítménnyel öt perc alatt négyszáz kilométer megtételére elegendő energiát lehet vételezni, vagy ha úgy tetszik: percenként két kilométer. A BYD autómárka csúcsmodelljei egyébként 789 lóerős csúcsteljesítményű, 30 511/perc csúcs fordulatszámú hajtómotort kapnak. Ennek jóvoltából a Han L EV csúcssebessége eléri a 305 km/órát úgy, hogy nincs szükség váltóra, a 0–100 km/óra gyorsulás pedig kevesebb mint három másodpercig tart. A Super e-Platform nevű rendszer egyébként nem fárad, a tesztek alapján egymás után akár hetvenszer (!) képes a 0–100 km/óra gyorsulás megfutására.
