Az Év magyar autója 2025
Idén hét kategóriában hirdetett győztest a hazai autós újságírókból álló független zsűri. Az elérhető árú autók kategóriát (8 millió forint alatti kezdőárral) a Dacia Duster nyerte, a Skoda Superb Combi a családi autók között győzött, az Audi A5 a flotta autók között, a Hyundai Tucson (kis- és közepes méret) és a Mazda CX-80 (nagy SUV-ok) a szabadidő-autók között, a Volkswagen Touareg a prémium autók mezőnyében lett első, míg a Volkswagen Transporter a kishaszonjárművek között győzedelmeskedett. A verseny történetében először alakult ki pontegyenlőség az élen, így a zsűri döntése alapján a sportautó kategóriában két jelölt, a 727 lóerős BMW M5 és a 265 lóerős Volkswagen Golf GTI 8.5 megosztott első díjat kapott. Év meglepetése 2025 különdíjat kapott a formás és jól vezethető kis SUV, az Alfa Romeo Junior.

Az Év zöldautója 2025
Három kategóriában nevezték az importőrök és az autógyártók a plug-in hibrid és teljesen elektromos autóikat. A legjobb hibrid ezúttal a hosszú elektromos hatótávú Skoda Kodiaq phev lett. A legtöbb jelölt a legjobb elektromos autók kategóriában indult, ahol a magyar motorral hajtott Audi A6 e-tron vitte el a pálmát. Az elérhető árú (15 millió forint alatti kategória) elektromos autók között a Kia EV3 győzött.

A 2025-ös évadban a három hazai autógyártóból kettő nevezett, az Év magyar autója történetében harmadjára vihette el az Audi Hungaria a fődíjat, ezúttal a győri gyártású Cupra Terramar győzött. A győriek korábban 2022-ben és 2024-ben nyertek, akkor az Audi Q3 Sportback phev, illetve az RS Q3 modellek lettek a hazai gyártású autók kategóriájában az elsők.

Közönségdíj 2025
A díjra mind a 63 nevezett autó esélyes volt. A kezdeti szoros versengést követően magabiztos szavazat előnnyel nyert a Suzuki Vitara a Suzuki Swift és a Ford Explorer előtt. A februárban és márciusban lezajlott online szavazáson több mint ötezren vettek részt. A Suzuki korábban már háromszor elhódította ezt a díjat, legutóbb az S-Cross nyert.
A teljes lista a verseny honlapján tekinthető meg, ahol az egyes autókra leadott pontszámok is nyilvánosak. Sok esetben csak egy pont döntött, néha még annyi sem.