
A mai Škoda autógyár története a Laurin&Klement céggel kezdődött, a két cseh üzletember kétkerekűekkel kezdett, mielőtt az autókra váltottak. Az egyik korai konstrukciót, az 1899-ben piacra dobott Slavia B motorkerékpárt vette alapul az újratervezéshez Romain Bucaille, amikor felkérték, hogy az „Icons Get a Makeover” sorozatban szerepeljen.

A fiatal francia formatervező 2018 óta dolgozik a Škoda Designnál, és három tervet is készített, majd ezeknek a legjobb részleteit gyúrta egybe a digitális 3D-tervhez. Az alapvetően autókon dolgozó formatervezőnek érdekes kihívást jelentett, hogy amíg az autóknál a technika rejtve van, a motorkerékpároknál az még jól látható és így fontos része a megjelenésnek. A Modern Solid formavilágba illeszkedő villanymotoros motorkerékpárnál klasszikus részlet is van, az azonos bőrből készített nyereg alatt elhelyezkedő bőr szerszámtáska.
