Café racer lett az újragondolás során a Laurin&Klement Slavia B

A Škoda múltjában kétkerekűek is vannak, amelyek közül a Slavia B-t álmodta újra az egyik fiatal formatervező. Villanymotoros café racer lett az eredmény.

2025. 04. 26. 10:20
Fotó: Skoda
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.
 

A mai Škoda autógyár története a Laurin&Klement céggel kezdődött, a két cseh üzletember kétkerekűekkel kezdett, mielőtt az autókra váltottak. Az egyik korai konstrukciót, az 1899-ben piacra dobott Slavia B motorkerékpárt vette alapul az újratervezéshez Romain Bucaille, amikor felkérték, hogy az „Icons Get a Makeover” sorozatban szerepeljen.

 

A fiatal francia formatervező 2018 óta dolgozik a Škoda Designnál, és három tervet is készített, majd ezeknek a legjobb részleteit gyúrta egybe a digitális 3D-tervhez. Az alapvetően autókon dolgozó formatervezőnek érdekes kihívást jelentett, hogy amíg az autóknál a technika rejtve van, a motorkerékpároknál az még jól látható és így fontos része a megjelenésnek. A Modern Solid formavilágba illeszkedő villanymotoros motorkerékpárnál klasszikus részlet is van, az azonos bőrből készített nyereg alatt elhelyezkedő bőr szerszámtáska.
 

 

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.