
Amíg a testvérmárkák sportos modellel bővítik a középső könnyű haszonjármű-választékot, a Citroën külön utakon jár. Ők az 1947-ben piacra dobott és egészen 1981-ig gyártott, manapság leginkább food truckként ismert Type H-ra emlékeznek abból az alkalomból, hogy harminc évvel ezelőtt dobták piacra a Jumpy néven ismert modelljüket. Aki a Type-H Csomagot választja a Citroën Jumpyhoz, az rengeteg extrát és egy jó adag fólia-dekorációt kap, utóbbi jóvoltából a megjelenés emlékeztet a hullámos oldalfalú ősre.

A normál (4,98 méter hosszú) karosszériával, egy vagy két üléssoros változatban lehet megvásárolni a különleges modellt, a Kaolin-fehér mellett Titánium-szürke és Acélszürke fényezéssel. A fedélzeten ott van az összes elérhető extra, beleértve a Comfort és Winter csomagot, a 17 colos alufelniket, a kulcsnélküli bejutást és motorindítást, a kétszemélyes anyósülést, tízcolos érintőképernyős fejegység, digitális visszapillantó, satöbbi. Csak villanymotorral választható a retró megjelenés, azon belül is a nagyobb, 75 kWh kapacitású akkumulátorral, amivel akár 352 kilométeres hatótávolság realizálható. A Citroën ë-Jumpy Type-H Csomag 11 kW-os fedélzeti töltővel jön (100 százalék 7,5 óra), villámtöltésre 100 kW-tal van lehetőség (5–80 százalék 45 perc).
