Immár 5. szezonjánál tart az ADAC Opel Electric Rally Cup „powered by GSE” versenysorozat, ahol jövőre generációváltás történik. Búcsúzik a 136 lóerős hajtómotorral rendelkező villanymotoros Corsa Electric raliautó, a helyére már az FIA új eRally5 szabályrendszere alapján homologizált Opel Mokka GSE Rally kerül.

A jellegzetes Opel-motorsport színektől eltekintve nem látunk nagy változást a karosszérián, a felnik egyediek, Bilstein-komponensek segítségével alakítják át a felfüggesztést, rövid végáttétellel javítják a gyorsítási képességet, mechanikus differenciálzárat és megerősített féltengelyeket használnak. Természetesen kipakolják a felesleges dolgokat az utastérből, azok helyére a kötelezően előírt biztonsági felszerelések kerülnek.

Az Opel Mokka GSE Rally fejlesztése során felhasználták az elmúlt öt év alatt éles körülmények között szerzett tapasztalatokat is, beleértve a 400 voltos nagyfeszültségű rész biztonsági figyelmeztetéseit – ezek esetleges balesetnél tudatják a versenybírókkal, áramütés veszélye nélkül hozzá lehet-e nyúlni az autóhoz. A 280 LE/345 Nm teljesítményű hajtómotor miatt a Corsa Rallynál látványosabban lehet majd terelgetni az autót a gyorsaságikon.

Már a május 23–24-én Eindhoven környékén megrendezésre kerülő ELE Ralin ki lesz állítva az Opel Mokka GSE Rally prototípus az Opel ralibajnokság szervizparkjában. Az éles bevetésre a 2026-os szezonban kerül majd sor.