
Üzbegisztánban akkor kezdték el gyártani az 1986-os Suzuki Carry licencváltozatát, amikor még a Daewoo fennhatósága alá tartozott az üzem, időközben a General Motors lett a tulajdonos, de megtartották a Damas nevű típust, amely elképesztően alacsony ára miatt még mindig versenyképes. A Chevrolet Damas indulóára 93 156 szom (2,57 millió forint), miközben a márka második legolcsóbb autója a lépcsős hátú Cobalt (Kalos-leszármazott) 146 455 000 szonért (négymillió forint). A gyár szívesen megtartaná a típust 2026 után is, de muszáj váltani, mert nincs értelme fejleszteni a típuson, ami még mindig 0,8 literes, karburátoros benzinmotorral készül.

Az utód egy szintén három üléssoros autó lesz, minden bizonnyal a General Motors kínai érdekeltségétől, a Wulingtől vesznek át egy kis méretű egyterűt, a pontos típust majd jövőre árulják el. Annyi már biztos, hogy az utód már Euro 5-ös tisztaságú benzinmotort kap, és hogy a gyártás előkészítésére százmillió dollárt költenek – az alkatrészek 50 százaléka származik majd helyi beszállítóktól. A Chevrolet egyébként nem mond teljesen búcsút a négy évtizedes Suzuki-konstrukciónak, hiszen platós haszonjármű változatát, a Labót tovább fogják gyártani.
