A saját nevével jelzett formatervező stúdiót üzemeltető Ian Callum sok szállal kötődik a Jaguar márkához, amelynek 1999–2019 között a vezető formatervezője volt. Már 14 éves korában – 1968-ban – beküldte első terveit a gyárnak, de formatervezői karrierje csak 1979-ben indult a Fordnál, majd a TWR és az Aston Martin következett, mielőtt a Jaguarhoz került. Nyugdíjazása óta sem tud elszakadni kedvenc márkájától, nekik köszönhetjük, hogy rendszámot kapott az eredetileg csak filmautónak készített C–X75, a modern kori Jaguar szuperautó; nemrég egy második példányt is forgalomba helyeztek.

Ian Callum legújabb projektje a Jaguar E-Type újragondolása, ami annyiban tér el az eddigi hasonló restomod alkotásoktól, hogy sokkal szabadabban nyúlt a megjelenéshez a formatervező. A nagyobb kerekek – amelyek megjelenése a központi kerékanyát idézi, és karbon dísztárcsát is kapnak – és a szélesebb nyomtáv miatt új formát kapnak a kerékjáratok, így lejjebb kerülhet a karosszéria. Modern LED-es fényszórók világítanak a plexi alól, hátul középen vezetik ki a két ovális kipufogót. Az aktuális trendnek megfelelően nincs króm a karosszérián, a lökhárítókat törölték, a szélvédőkeret szürke.

Radikálisan átalakul a műszerfal az új technológiáknak köszönhetően, sokkal kevesebb a kapcsoló középen, a lámpakapcsoló melletti kerek műszereket kis méretű képernyőkkel váltják ki, amelyek a modern megoldásokhoz biztosítanak hozzáférést. A műszeregységben 6500/percnél látjuk a piros mezőt, a váltó ötfokozatú, kézi kapcsolású. Egyelőre csak ez a néhány számítógéppel készített kép van a Callum Designs által újraálmodott Jaguar E-Type-ról, de az is szerepel ott, hogy komoly érdeklődők keressék meg a műhelyt. Minden bizonnyal ha kellő számban jelentkeznek kellően tőkeerős ügyfelek, kis szériában megvalósítják a modernizált roadstert.
