A szuperautók és a motorkerékpárok furcsa keveréke volt az Engler Automotive első terméke, a Super-Quad, amelyet jövő tavasszal követ a Mosslr nevű, már egyértelműen az autók közé sorolható konstrukció. Nem véletlen a névválasztás, Sir Stirling Moss emléke előtt akarnak tisztelegni ezzel.

Már végeztek a fejlesztés idő- és erőforrás-igényes részével, a vázszerkezet, a felfüggesztés, a karosszéria megfelel a végleges állapotnak, már csak a prototípus megépítése – erre 6–9 hónapot szánnak – és a végső finomhangolás van hátra. Ezt követően nem sokkal elindul a havi 2-3 autót jelentő sorozatgyártás, összesen 75 példányt építenek az Engler Mosslrből, pontosan annyit, ahány példányban a Mercedes-AMG SLR Stirling Moss készült.

A brit és német központtal is rendelkező Engler három változatban kínálja a tető nélküli roadstert, az alapmodell 740 lóerős V8-as blokkot kap, a V8 Performance esetén már 986 lóerőt ígérnek és 838 lóerős V12-es is lesz a kínálatban. Húszezer euró foglaló befizetésével lehet megrendelni az autót, a vételár az első jelentkezőknek legalább 710 000 euró, egyébként 790 000 eurós indulóárat céloztak meg.
