Öt évvel ezelőtt indult az új időszámítás a Land Rover Defender életében, azóta nem csak a márka, de a konszern legnépszerűbb autója lett a Nyitrán gyártott önhordó karosszériás terepjáró. Most megérett az idő a változásra, igaz, kétszer is oda kell néznie annak, aki észre akarja venni a változásokat.

Átalakították a fényszóróban megjelenő menetfényt, szériában adják a ködlámpákat, a hátsó lámpagyűrűk immár síkban vannak. Optimalizálták a lökhárítók formáját, van egy új, 22 colos esztergált felületű felni, és természetesen új karosszériaszínek is megjelentek a palettán, úgymint a brit Woolstone-vízesés által ihletett zöld és a kaliforniai Borasco ezüstbánya után kikevert szürke. Az utastérben két lényegi változás történt, a kormány mögötti panel rejti a vezető éberségét figyelő kamerát, a központi érintőképernyő képátlóját 13,1 colra növelték. Új funkcióval bővült az All Terrain Progress Control, a terep-tempomat (Adaptive Off‑Road Cruise Control) leveszi a gáz- és fékpedál-kezelés terhét a sofőrről, annak csak a kormányzásra kell koncentrálnia.

A Land Rover Defender-kínálat legújabb, egyben csúcsmodell szerepét betöltő tagja, az OCTA se úszta meg változások nélkül a 2026-os modellév-váltást. A 635 lóerős 4,4 literes V8-as biturbóval szerelt változatnál kibővítették a színpalettát, az eddigi Charente szürke és Petra réz mellett már Borasco szürke és Sargasso kék fényezés is elérhető, az év végétől mattfehér védőfóliát is lehet majd rendelni ehhez a változathoz. Új elem az extralistán a külső- belső karbondíszeket tartalmazó csomag.
