Idén a Honda egy tüzelőanyagcellás CR-V e:FCEV-t visz a Pikes Peak hegyi felfutóra, ezzel a bejelentéssel rögtön rekordidőt is bebiztosított magának, hiszen elsőként megy ilyen autó a versenyen. Technikailag a „bármi megengedett” Exhibition Class kategóriában indítják a szabadidő-autót.

Noha a hajtáslánchoz nem nyúlnak, a versenyre felkészítést a Honda of America Race Team, a Honda japán fejlesztőrészlege és a Honda Racing Corporation USA végezte. Ez a rengeteg ember a kötelező biztonsági felszerelések beépítésén felül 2,5 cm-es ültetést, verseny-fékbetéteket, könnyű 18 colos felniket (265/45R18 Yokohama Advan A052) adott hozzá az autóhoz.

Az első kereket 174 LE/310 Nm teljesítményű hajtómotor mozgatja, nem nyúlnak a 17,7 kWh-s puffer-akkumulátorhoz, a két hidrogéntartályt a versenyen a Zero Emission Industries teherautóra szerelt hidrogén-töltőállomása biztosítja. A Honda CR-V e:FCEV sofőrje a japánok alkalmazásában álló autóversenyző, kétszeres Formula Drift bajnok és Pikes Peak kategóriagyőztes Dai Yoshihara lesz.
