A Közel-Keleten nagyon várják már az öntöltő hibrid hajtással szerelt Toyota Landcruiser 300-ast, az ottani ügyfeleknek ugyanis „karcsú” a normál 3,5 literes V6-os biturbó, Ausztráliában meg azért várják ezt a változatot, hogy legyen végre alternatívája a 3,3 literes V6-os dízelnek. Meglepetés nincs, ugyanazt az öntöltő hibrid hajtást kapja a Landcruiser 300-as, amit a prémium-testvérmodell, a Lexus LX 700h már kínál.

A 3,5 literes V6-os biturbó önmagában 408 LE/650 Nm, a villanymotor 54 LE/250 Nm teljesítményű, ebből pedig 457 LE/790 Nm rendszerteljesítményt állítanak elő. A váltó tízfokozatú automatikus, amihez állandó összkerékhajtás csatlakozik, felszereltségtől függően hátul/elöl-hátul van részlegesen önzáró differenciálmű. Az öntöltő hibrid hajtáshoz jár még a csomagtér oldalfalán elhelyezett, 1500 W teljesítményű 220 voltos konnektor.

A Toyota Landcruiser 300 HEV a kínálat csúcsát jelenti, ennek megfelelően csak magas felszereltséggel jön (VX, VXR és GRS), már alaphelyzetben is olyan extrák vannak a fedélzeten, mint a fejtámlákba szerelt 12,3 colos kijelző a hátul utazók számára.