Tovább folytatja európai kínálatának bővítését a Mitsubishi azzal a bevált módszerrel, hogy a Renault népszerű modelljeit veszi a nevére. Aktuálisan a Symbioz kompakt szabadidő-autó van soron, amely a kétezres években kínált egyterű után Grandis-ként lesz megtalálható a japánok márkakereskedéseiben. Épp csak a legszükségesebb mértékben változtattak a megjelenésen, tehát a lökhárítók és a felnik térnek el az eredetitől.

Bent csak a márkajelzés alapján lehet megkülönböztetni az új modellt, aminek az az előnye is megvan, hogy a natív Google-alkalmazásokat futtató, 10,4 colos képátlójú érintőképernyős fejegység is ott van a fedélzeten. Három felszereltség közül lehet választani (Inform & Invite, Intense vagy Instyle), minden esetben ott a fedélzeten a 160 mm-es sínen tologatható hátsó ülés, amelynek segítségével úgy bővíthető a 434 literes csomagtér, hogy nem kell lemondani ülőhelyről; ha ezt megtesszük, akár 1455 literes lehet a raktér.

Azért vártak egyébként mostanáig a Mitsubishi Grandis piacra dobásával, mert most, a 2026-os modellévváltással véglegesítették a Symbioz motorválasztékát, és a japánoknál már a véglegesnek tekinthető választékot találjuk. Alapból 1,3 literes lágyhibrid turbómotort (140 LE) adnak kézi kapcsolású vagy dupla kuplungos váltóval, az öntöltő hibrid hajtás már az 1,8-as benzinmotort használó rendszer (156 LE rendszerteljesítmény). A Renault-nál jobb garanciafeltételeket vállal a Mitsubishi, az európai piacon minden autójára 8 év/160 000 km garanciát, ami a gyári 5 év/100 000 km-es garanciából és külön feltételekhez (márkaszerviz-látogatás) kötött további 3 év/60 000 km kiterjesztett garanciából áll össze.