Kifejezetten az indiai adózási szabályokra szabták a 399 cm hosszú, 1,0 literes motorral szerelt Renault Triber szabadidő-autót, amelynek belsejébe ráadásul három üléssort zsúfoltak – amelyek használatakor már nem marad csomagtér. A formavilág aktuális, öt év alatt egyenes vonalakra váltó átalakításával együtt érkezett meg a franciák új, kétdimenziós logója Indiába.

Kisebbek lettek a fényszórók, amelyek LED-es technikára váltottak, ezeket egy hűtőrácscsík köti össze, az alsó légbeömlő méretét megnövelték. Világosabb műanyagokból rakják össze a műszerfalat, ahol a kormány mögött alapáron is digitális – nem monitor – műszeregység van, középen helyet cserélt a fejegység és a szellőzőnyílás, azaz magasabbra került a központi érintőképernyő – már ha van, az alapmodellben még rádió sincs –, amely továbbra is nyolccolos képátlójú.

Az 1,0 literes, 72 lóerős benzinmotor változatlan – kérhető CNG földgázüzemmel is –, ahogy az ötfokozatú kézi kapcsolású vagy robotizált váltó is, kibővítették a vezetőtámogató rendszerek sorát, és immár hat légzsákot adnak szériában – korábban 2–4 légzsák járt felszereltségtől függően.