Nagy-Britanniában dolgozik a Naran nevű startup első autóján, amely egy orr-középmotoros, 2+2 személyes túraautó lesz, amely a szó szoros értelmében teljesen személyre szabható lesz. Annyira, hogy még nevet se találtak ki az autónak, hiszen mind a 49 vásárló a saját kedvenc nevét adhatja majd kreációjának.
Az utascellát a BMW 8-asról veszik át változtatások nélkül
Fotó: Flickr
A Naran első autójának formáját az a Jowyn Wong készítette, aki az Apollo IE és a De Tomaso O72-t is megrajzolta – az utascellát az ablakokkal együtt a BMW 8-asról veszik át változtatások nélkül –, a Racing Dynamics dolgozik az 5,0 literes V8-as biturbón, amelynek 1062 lóerő/1036 Nm lesz a tudása, az egész összehangolását pedig a versenyautók fejlesztésével foglalkozó EY3 végzi. A blokkot a lehető legjobban hátratolják, az összkerékhajtással 2,3 másodperces 0-96 km/óra gyorsulást ígérnek 370 km/órás végsebesség mellett.
A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!
Nem korlátozzák technikai előírások a Ferrari 488 GT Modificata-t
Pályanapokon illetve a Ferrari Club által szervezett Competizioni GT rendezvényeken tudja csak használni tulajdonosa a 488 GT Modificata kupét, amely mindenből a legjobbat kapja, így se utcai-, se FIA által kiírt bajnokságokban való indulásra sem alkalmas. A kiindulási alapot a GT3-as specifikációjú versenyautó jelenti, amelyre a GTE versenyautó alkatrészeit is felszerelik, a legfontosabb változás, hogy a V8-as biturbó teljesítményét semmi nem korlátozza, így az valahol 700 lóerő körül teljesít.