Az SVI nevű karosszériaépítő páncélozott járműveket is készít, a haditechnikai eszközök mellett a magánpiac számára is, utóbbi sorozatának a belépőmodellje az új Max 3-as, amely a Toyota Landcruiser 79-es duplafülkés pickup alapján készül. Az acéllemezekből és 38 mm vastag üvegből összeállított karosszéria alapesetben B6-os védelmet nyújt.
A megrendelő döntheti el, hogy jobb- vagy balkormányos legyen a kialakítás, kérhető forgatható lőtorony géppuska-tartóval. Az alvázat és a hajtásláncot nem módosítják, Dél-Afrikában 4,0 literes szívó V6-ossal (231 LE/360 Nm), 4,2 literes soros hathengeres szívódízellel (128 LE/280 Nm) és 4,5 literes V8-as turbódízellel (205 LE/430 Nm) készül a Landcruiser 79-es pickup, ezek választhatóak az SVI Max 3-ashoz is. A felfüggesztést megerősítik a nagyobb saját tömeg miatt, illetve speciális felniket és gumikat is felszerelnek, ezek ellenére az autót a Toyota márkakereskedésekben lehet szervizelni.
A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!
Kiderült melyik autók a legjobbak nyugdíjasok számára
Öregednek az európai társadalmak, az időseknek pedig a legfontosabb szempontoknak a könnyű ki- és beszállás, valamint a jó kilátás számít. Ezek alapján értékelte az autókat az ADAC.
Egyre több idős ember közlekedik, a nyugdíjasok választási szempontjaik pedig eltérnek az átlagos autóvásárlóétól. Könnyű ki- és beszállás, a rakomány könnyű behelyezése mellett az unokák könnyű szállítása és az egyszerű kezelhetősége szerepel a fő szempontok között, a motorteljesítmény vagy épp a fedélzeti szórakoztatórendszer nem döntő.
Rögtön a méretekkel kezdték az ADAC szakemberei az autók kiszűrését, a könnyű manőverezhetőség miatt legfeljebb 4,5 méteres hosszt, legalább 1,5 méteres karosszéria- és 47 cm-es ülésmagasságot, legfeljebb 78 cm-es rakodóperemet vártak el, és az ADAC-Autotest kezelhetőség (legfeljebb 2,6) és kilátás (legfeljebb 4,0) fejezetét is figyelembe vették.