Ágh Péter a XIII. kerületben kihelyezett egyik plakát előtt újságíróknak azt mondta, hogy a Fidelitas néhány héttel ezelőtt elindított, Gyurcsány a hibás című kampányának célja, hogy megnevezze, ki a felelős az országban bekövetkezett hibás döntésekért. Szerinte ezekért Gyurcsány Ferenc a hibás, és bárkivel is cserélik le őt, ezek a problémák nem tűnnek el. Ágh Péter kérdésre válaszolva elmondta: a Fidelitas nem kap állami támogatást, így az országos plakátakciót nem az adófizetők pénzéből, hanem adományokból finanszírozzák. Hozzátette, hogy az akció költsége egy ezrelékét sem éri el annak az összegnek, amit a Gyurcsány-kormány propagandára költ el.
A Gyurcsány a hibás kampányt kezdeményező Kérdő Zsuzsa, a debreceni Fidelitas elnöke arról beszélt, hogy az akció néhány héttel ezelőtti elindulása óta pozitív visszajelzéseket kapnak az emberektől országosan. Szerinte az emberek igénylik, hogy valaki megnevezze, ki a felelős a mindennapi életüket érintő hibás döntésekért.
Radnóti Ákos, a győri Fidelitas elnöke arról beszélt, hogy az embereket joggal bosszantják azok a döntések, amelyekre a kormány feleslegesen pazarolja az adófizetők pénzét. Szerinte ilyen például a tízmilliárdos kormányzatinegyed-beruházás vagy a 200 millió forintért készült kormányszóvivői honlap.
Ágh Péter emlékeztetett arra, hogy a Gyurcsány a hibás kampány során előzőleg az egészségügyi reform hibás döntéseire hívták fel a figyelmet, most pedig arra akarnak figyelmeztetni, hogy a kormány ígéretei ellenére Magyarország az unióban az utolsó helyek egyikén áll a foglalkoztatási adatokat tekintve. Mint mondta, a regisztrált munkanélküliek között egyre nő a pályakezdő állástalanok száma, és szerintük ennek hátterében is Gyurcsány Ferenc és kormánya hibás gazdaságpolitikája áll.
(MTI)