Verseny nélkül nyert kétmilliárd forintot az Insomnia

Egyedüli pályázóként nyerte el egy budapesti reklámcég az uniós vidékfejlesztési program csaknem két milliárd forint értékű reklámkampányát. A verseny hiányára se a kormányszóvivő, se a szaktárca nem adott érdemi választ.

MNO
2008. 08. 04. 19:25
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A nettó egymilliárd-kilencszáznyolcvanmillió forintos szerződést már alá is írta a földművelésügyi minisztérium háttérintézménye a parlament szomszédságába bejegyzett Insomnia Kft.-vel. A cég az Új Magyarország Vidékfejlesztési Program hirdetésszervezését vállalta el négy évre. A nyílt közbeszerzési eljáráson egyedül az Insomnia adott be ajánlatot. A vállalkozás – saját honlapja szerint – rendszeresen dolgozik kormányzati szerveknek. A kft. bonyolította – egyebek mellett – a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség, az APEH és a Magyar Turizmus Zrt. egy-egy reklámkampányát is.

A kormányszóvivő először nem válaszolt arra, miért maradt el a verseny a milliárdos értékű közbeszerzésen. Daróczi Dávid későbbi, internetes sajtóértekezletére ígért érdemi tájékoztatást.

A közlemény csak Daróczi Dávidhoz jutott el, sem a Miniszterelnöki Hivatal, sem az FVM, sem pedig a közbeszerzési eljárást kiíró háttérintézmény honlapján nem jelent meg.

A közlemény Daróczi Dávid által idézett egyetlen mondatát a közbeszerzési értesítő cáfolja, abból kiderül, az Insomnia Kft. nem meghívásos, hanem nyílt pályázaton nyerte el – egyedüli ajánlattevőként – a közel kétmilliárdos megbízást.

A Fidesz írásbeli kérdésben, a törvényben megszabott 15 munkanapon belül vár választ a minisztériumoktól, arra, mennyit költöttek kommunikációra 2002 óta.

(hírTV)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.