BKV-milliók Farkasházy Hócipőjének is

Farkasházy Tivadar lapja, a Hócipő egyik alapítójának cége az elmúlt két évben hatmillió forintot kapott a BKV-tól imázsnövelésre, továbbá PR-cikkek megjelentetésére. A lapunkhoz eljutott dokumentumok, valamint a viccújság érintett számainak vizsgálata után mindösszesen egy gyermek által is elkészíthető, összeollózott munkára bukkantunk. Az esetek tovább erősítik: a BKV az elmúlt három évben a balliberális hatalom kifizetőhelyévé vált.

Magyar Nemzet
2009. 09. 17. 4:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Így húz el a BKV, George Bush a négyes metrón hagyja el a Fehér Házat – BKV Maraton – ilyen és ehhez hasonló szellemességek olvashatók a Hócipő című szatirikus kétheti lap 2008. november 5-i számában a közlekedési társaságról szóló kétoldalas összeállításban. Az öszszeollózott fotókból és viccesnek szánt képaláírásokból álló munkára az idén márciusban bruttó hárommillió forintot fizetett ki a BKV Zrt. a Pont Ez Kft.-nek a Hócipőben megjelentetett „a BKV közéleti elfogadottságának javítására, a cég imázsát növelő PR-cikkek megjelentetésére” – derült ki a dokumentumokból, amelyekről a szerdai Magyar Hírlap is említést tett.

A balliberális oldal mellett rendre kampányoló, a tőlük anyagi támogatást és kitüntetések sorát elfogadó Farkasházy Tivadar többségi tulajdonában álló Hócipő Kft. és a Pont Ez Kft. egyezsége alapján utóbbi cég csaknem 50 százalékos kedvezményt szerzett a lapnál a „PR-cikkek megjelentetése” tárgyában – olvasható a Magyar Nemzet csütörtöki számában.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.