BKV-milliók Farkasházy Hócipőjének is

Farkasházy Tivadar lapja, a Hócipő egyik alapítójának cége az elmúlt két évben hatmillió forintot kapott a BKV-tól imázsnövelésre, továbbá PR-cikkek megjelentetésére. A lapunkhoz eljutott dokumentumok, valamint a viccújság érintett számainak vizsgálata után mindösszesen egy gyermek által is elkészíthető, összeollózott munkára bukkantunk. Az esetek tovább erősítik: a BKV az elmúlt három évben a balliberális hatalom kifizetőhelyévé vált.

Magyar Nemzet
2009. 09. 17. 4:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Így húz el a BKV, George Bush a négyes metrón hagyja el a Fehér Házat – BKV Maraton – ilyen és ehhez hasonló szellemességek olvashatók a Hócipő című szatirikus kétheti lap 2008. november 5-i számában a közlekedési társaságról szóló kétoldalas összeállításban. Az öszszeollózott fotókból és viccesnek szánt képaláírásokból álló munkára az idén márciusban bruttó hárommillió forintot fizetett ki a BKV Zrt. a Pont Ez Kft.-nek a Hócipőben megjelentetett „a BKV közéleti elfogadottságának javítására, a cég imázsát növelő PR-cikkek megjelentetésére” – derült ki a dokumentumokból, amelyekről a szerdai Magyar Hírlap is említést tett.

A balliberális oldal mellett rendre kampányoló, a tőlük anyagi támogatást és kitüntetések sorát elfogadó Farkasházy Tivadar többségi tulajdonában álló Hócipő Kft. és a Pont Ez Kft. egyezsége alapján utóbbi cég csaknem 50 százalékos kedvezményt szerzett a lapnál a „PR-cikkek megjelentetése” tárgyában – olvasható a Magyar Nemzet csütörtöki számában.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.