Varga Gábor, a térség országgyűlési képviselője, Fejér megye fejlesztési miniszteri biztosa emlékeztetett arra, hogy gyakorlatilag új utat kellett építeni a két megyei jogú város közé, hiszen a korábbi úrburkolat egyáltalán nem érte el az európai színvonalat. Örömének adott hangot, hogy a beruházás keretében a Seregélyest elkerülő út is megvalósult, s ezzel akár a napi tízezret is meghaladó gépjárműforgalomtól mentesül a település. Megjegyezte, hogy hasonló fejlesztések lesznek a jövőben, a 63-as út megújítása az idén megkezdődik: szeptembertől a Sárbogárd és Sárkeresztúr közötti szakasz rekonstrukciója valósul meg.
Kondrik Kornél, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. gazdasági vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy a 85 százalék uniós és 15 százalék hazai forrásból megvalósult útfelújítás újdonsága a hideg remix technológia volt, amelyet először alkalmaztak Magyarországon egy teljes főúti szakaszon huszonegy kilométer hosszan. Arról is beszélt, hogy a Dunaújváros és Székesfehérvár közötti szakasz korábbi 10 méteres koronaszélességét 12 méterre növelték.