Közösségi kampány a véradásért

Az Adj vért, és add tovább! elnevezésű kampány arra épül, hogy az emberek meggyőzzék egymást.

MTI
2015. 07. 19. 13:08
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Nagy Gábor felidézte: pénteken 150 közszereplőt, újságírót kerestek meg, akiknek ajándékot adtak azzal a kéréssel, hogy adják tovább és hívjanak három embert vért adni. A kiindulópont a Petőfi rádió volt, két nap alatt pedig több száz láncolat indult el.

Az Adj vért, és add tovább! elnevezésű kampány arra épül, hogy az emberek győzzék meg egymást – fejtette ki a főigazgató-helyettes, aki arról is beszámolt, hogy a véradásról fotókat várnak a közösségi oldalakon, és azokat ők is kiteszik egy „dicsőségfalra”.

Beszámolt arról, hogy a biztonságos ellátáshoz szükséges vérmennyiség rendelkezésre áll, de a napi készlet fenntartásához szükség van a véradókra. A munkahelyi szabadságok és az iskolai szünet miatt a vöröskereszt fesztiválokon, települési rendezvényeken, a Balaton vagy a Velencei-tó környékén próbálja elérni az embereket.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.