A 24.hu azt írja, a főváros több pontján is elérhetetlen a UPC internetszolgáltatása, az ügyfélszolgálatot sem kapcsolják. Az érdeklődőknek be kell érniük mindössze egy automatikus válasszal, amely szerint délután négyig nem várható változás a jelenlegi állapotban.
A UPC Magyarország Facebook-oldalán is megjelent néhány elégedetlen hang, de meg sem közelíti azt a mértéket, mely a január közepi Telekom-kimaradás idején volt.
A UPC Magyarország közleményt juttatott el szerkesztőségünkhöz. Mint írják, a II. és VIII. kerületek egyes részein központi hiba miatt szolgáltatáskiesés volt tapasztalható hálózatukban, aminek az elhárítását technikus kollégáik azonnal megkezdték. A II. kerületben 13.30-kor, a VIII. kerület nagy részén 15 órára sikerült megoldani a fennakadást. Pár épület maradt, ahol még nem sikerült visszakapcsolni a szolgáltatást, de technikusaik folyamatosan dolgoznak a megoldáson.
Hangsúlyozzák, az említett problémák tehát egyedi eseteknek tekinthetők, nem érintették az egész kerületet. A UPC telefonos ügyfélszolgálata egész nap elérhető volt, így azon ügyfeleik, akiket a hiba érintett, be tudták jelenteni a problémát – tették hozzá közleményükben.