Nincs szabadságharc, Kubatov Fradija mostantól a Heinekenre esküszik

Immár a vörös csillagos holland cég gyártja a zöld-fehér klub sörét.

Gabay Balázs
2017. 08. 02. 6:27
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kedden sajtótájékoztatón jelentette be a Ferencváros, hogy mostantól a Heineken gyártja a Fradi sört, amely korábban a Pécsi Sörfőzde terméke volt, bár az utóbbi időben nem lehetett már kapni. Kubatov Gábornak az NSO TV képkockái szerint ízlett az új ital. A Fidesz alelnöke a sajtótájékoztatón elmondta, a klub címerével ellátott termékek forgalma évente 600 millió forint. Ezt az összeget emelheti, ha a fradisták mostantól még nagyobb mennyiségben fogyasztják a Fradi sört. Az italt a Fradi Shop mellett CBA-kban és országszerte mintegy ezer kiskereskedelmi árusítóhelyen lehet majd megvenni.

„Két, a maga területén rendkívül sikeres, elismert, népszerű és komoly hagyományokkal bíró és azokat ápoló fél talált egymásra – mondta Kubatov Gábor a Nemzeti Sport tudósítása szerint. – A Fradi sör a szurkolók söre. Olyan partnert kerestünk, amely a magas minőségi követelmények mellett segít bennünket abban is, hogy minél több fradistához eljusson a termék.”

„Nemcsak a zöld szín, de számos közös érték köti össze a Ferencváros csapatát és a Heinekent. A hagyományok tisztelete és az innováció, a minőség, a sikerek, az újítások iránti elkötelezettség jellemzi mindkét csapatot – mondta José Matthijsse, a Heineken Hungária Zrt. vezérigazgatója. – Büszkeség számunkra, hogy nemcsak Magyarország kedvenc sörét, a Sopronit, de Magyarország kedvenc csapatának sörét is mi állíthatjuk elő.”

A Heineken és az állami támogatásban fuldokló Fradi megállapodása annyiban mindenképp érdekes, hogy a kormány korábban szinte szabadságharcot vívott a vállalattal a Csíki sör átnevezése miatt, melyet a holland cég kényszerített ki. Még törvénytervezet is készült a vörös csillag betiltására.

A Fradi Shopban egy sor klubcímeres élelmiszert lehet vásásrolni: nápolyit, csokoládét, izotóniás italt. Korábban whiskey-t is árult az egyesület.

A 600 milliós tétel egyébként komolynak tűnik. A mezeladásból származó bevételre korábban mi is kíváncsiak lettünk volna, de a Ferencváros nem szeretett volna tájékoztatást adni arról, hány dressz fogy évente.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.