Még augusztus elején, a BKK e-jegyes botránya közepette kiszállt a rendőrség a T-Systems székházába, a Budafoki útra, ahol különféle vizsgálati cselekményeket hajtottak végre, így adatokat gyűjtöttek a nyomozók – tudta meg a Hvg.hu egy céget jól ismerő, névtelen forrásból.
A T-Systems fejlesztette a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) e-jegyrendszerének értékesítési felületét, amikor ez júliusban látványosan bedőlt, valamint a rendszer hibájára figyelmeztető fiatal ellen feljelentést tettek, aki ellen később ejtették a gyanút.
A portál azonban hiába kereste az értesülésüket követően az ORFK-t, hogy megtudják, vajon hűtlen kezelés ügyében gyűjtöttek-e adatokat a helyszínen, a rendőrség csak két hét múlva válaszolt. Szűkszavú közleményükben megerősítették, hogy adott napon valóban a T-Systemsnél kutakodtak, csakhogy egy másik eljárás miatt.
Míg a Hvg.hu-nak a rendőrség jó nagy csúszással válaszolt, addig a kormányközeli és mindig jól értesült Magyar Idők augusztus 5-én megírta, hogy három büntetőeljárás is indult a Nemzeti Nyomozó Iroda kiberbűnözés elleni főosztályán. Így a Hvg.hu szerint két ügy miatt vonultak ki a rendőrök a T-Systemshez augusztus elején: vagy a magát etikus hekkernek nevező fiatal ügyében szerezhettek információkat, vagy a személyes adattal való visszaélés miatt indult ügyben jártak a T-Systems székházban, miután a 24.hu-hoz az e-jegyrendszer több ezer felhasználójának adata került ki szintén egy hekkelés következtében.