Órákra leállt a CIB netbankja

Technikai probléma merült fel, teljesen leállt a CIB netbanki felülete, de már újra elérhető.

MN
2017. 09. 15. 7:13
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Péntek reggel és délelőtt nem lehetett belépni a CIB Bank netes felületére, nem működött a bank telefonos applikációja sem. A Magyar Nemzet figyelmét egy olvasó hívta fel a problémára.

A bank oldalán valóban hiába próbálkoztunk belépéssel, kattintás után automatikus figyelmeztetés fogadott: „CIB Internet Bank szolgáltatásunk – előre nem látható technikai okból – jelenleg nem elérhető. A felmerült hiba elhárításán szakembereink dolgoznak” – állt a közleményben.

Kora délután a CIB Bank kommunikációs osztály azt közölte, hogy a CIB Internet Bank és a CIB Bank mobilalkalmazás ismét zavartalanul elérhető. Az okozott kellemetlenségért a pénzintézet elnézést kért.

Nemrég hasonló leállást tapasztalhattak az OTP Bank ügyfelei is, kedden reggel órákig elérhetetlen volt a bank netes rendszere, és akadozva vagy egyáltalán nem működött a POS netes fizetési felület sem. Az OTP akkor nem leállásként, hanem szolgáltatáslassulásként jellemezte a történteket, a hibát pedig kedd délig kiküszöbölték.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.