Péntek reggel és délelőtt nem lehetett belépni a CIB Bank netes felületére, nem működött a bank telefonos applikációja sem. A Magyar Nemzet figyelmét egy olvasó hívta fel a problémára.
A bank oldalán valóban hiába próbálkoztunk belépéssel, kattintás után automatikus figyelmeztetés fogadott: „CIB Internet Bank szolgáltatásunk – előre nem látható technikai okból – jelenleg nem elérhető. A felmerült hiba elhárításán szakembereink dolgoznak” – állt a közleményben.
Kora délután a CIB Bank kommunikációs osztály azt közölte, hogy a CIB Internet Bank és a CIB Bank mobilalkalmazás ismét zavartalanul elérhető. Az okozott kellemetlenségért a pénzintézet elnézést kért.
Nemrég hasonló leállást tapasztalhattak az OTP Bank ügyfelei is, kedden reggel órákig elérhetetlen volt a bank netes rendszere, és akadozva vagy egyáltalán nem működött a POS netes fizetési felület sem. Az OTP akkor nem leállásként, hanem szolgáltatáslassulásként jellemezte a történteket, a hibát pedig kedd délig kiküszöbölték.