Órákra leállt a CIB netbankja

Technikai probléma merült fel, teljesen leállt a CIB netbanki felülete, de már újra elérhető.

MN
2017. 09. 15. 7:13
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Péntek reggel és délelőtt nem lehetett belépni a CIB Bank netes felületére, nem működött a bank telefonos applikációja sem. A Magyar Nemzet figyelmét egy olvasó hívta fel a problémára.

A bank oldalán valóban hiába próbálkoztunk belépéssel, kattintás után automatikus figyelmeztetés fogadott: „CIB Internet Bank szolgáltatásunk – előre nem látható technikai okból – jelenleg nem elérhető. A felmerült hiba elhárításán szakembereink dolgoznak” – állt a közleményben.

Kora délután a CIB Bank kommunikációs osztály azt közölte, hogy a CIB Internet Bank és a CIB Bank mobilalkalmazás ismét zavartalanul elérhető. Az okozott kellemetlenségért a pénzintézet elnézést kért.

Nemrég hasonló leállást tapasztalhattak az OTP Bank ügyfelei is, kedden reggel órákig elérhetetlen volt a bank netes rendszere, és akadozva vagy egyáltalán nem működött a POS netes fizetési felület sem. Az OTP akkor nem leállásként, hanem szolgáltatáslassulásként jellemezte a történteket, a hibát pedig kedd délig kiküszöbölték.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.