Gyurcsány szívesen részt venne egy miniszterelnök-jelölti vitában

A Demokratikus Koalíció elnöke azt mondta, hogy legyőzné Orbán Viktort egy ilyen összecsapásban.

MN
2018. 01. 17. 8:47
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Demokratikus Koalíció elnöke a Hír TV műsorában arról beszélt, hogy 2006-ban súlyos vereséget mért Orbán Viktorra, aki megértette, hogy a tévévita nem a lózungok vitája, és tudni kell, hogy valaki mit csinálna az egészségügyben, az oktatásban vagy a mezőgazdaságban. Orbán „gyáva és felkészületlen” – vélekedett, hozzátéve: „ma még jobban megverném őt egy ilyen vitában”.

Arra a felvetésre, hogy egy miniszterelnök-jelölti vitához Gyurcsánynak miniszterelnök-jelöltnek kellene lennie, a DK elnöke közölte: „biztosan lehet látni, hogy én vezetem a DK listáját”, és szerinte ez játék a szavakkal. Kiemelte, hogy 2006-ban volt egy négyes vita, melyben Kuncze Gábor is részt vett, aki ugyancsak nem volt megnevezett miniszterelnök-jelölt.

Kedden a Zoom.hu piaci forrásokból származó információkra hivatkozva azt írta: az ország valamennyi elérhető plakáthelyét lefoglalta a Fidesz egészen idén decemberig, így az ellenzék a kampányidőszakban, február 18. és április 8. közt nem tud majd hirdetni. A nagy lefoglalásból egyedül a lapunkkal azonos tulajdonosi körhöz tartozó Publimont Kft. plakáthelyei maradtak ki. Hidvéghi Balázs, a Fidesz kommunikációs igazgatója később álhírnek nevezte az információt.

Gyurcsány Ferenc a műsorban ezzel kapcsolatban azt mondta, ő úgy tudja, lesznek óriásplakátjaik. Kiemelte: a DK nem egy gazdag párt, nem lopnak, nem csalnak és nem hazudnak, és nincs tele a zsebük pénzzel, mint a Fidesznek. – A kampánynak a fő felülete az internet lesz. Szerintem bízni kell abban, hogy kitűnő kampányt fog csinálni a DK – fűzte hozzá.

###HIRDETES###

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.