Elérhetetlen lesz hétvégén a Telekom ügyfélszolgálata

Péntek este 10-től hétfő éjfélig rendszerfejlesztést végeznek, a szolgáltató kárpótolja az ügyfeleit.

MTI
2018. 02. 12. 6:31
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Magyar Telekom ügyfélszolgálatainak rendszerfejlesztése miatt február 16-án, pénteken este tíztől várhatóan február 19-én, hétfő éjfélig nem lesz elérhető a mobilszolgáltató telefonos és online önkiszolgáló felülete, továbbá a Telekom mobilalkalmazás sem, illetve az üzletekben is csak korlátozottan tudják kiszolgálni az ügyfeleket – közölte a Magyar Telekom az MTI-vel.

A tájékoztatás szerint a fejlesztés miatt február 16-án 00 órától 4 napon át korlátlan belföldi adatot ad a Telekom havidíjas lakossági és üzleti mobilinternet előfizetőinek. A lehetőség külön kérés nélkül, automatikusan rendelkezésére áll az ügyfeleknek, ez idő alatt a mobilinternet-használat nem fogyasztja a díjcsomagjukban foglalt adatmennyiséget.

Közölték, hogy átmenetileg nem lesz lehetőség például szolgáltatások, készülékek, tartozékok vásárlására; szerződéskötésre, szolgáltatásokra és folyószámlára vonatkozó módosításokra, számlával és SIM-kártyával kapcsolatos ügyintézésre – kivéve a letiltást, ami elérhető lesz.

Zavartalanul működnek ugyanakkor bizonyos ügyfélszolgálati szolgáltatások, így a Domino feltöltés személyes csatornákon, a hibabejelentés és a mobilvásárlási szolgáltatások. A számla befizetése pedig banki átutalással vagy csekkbefizetéssel a postákon lehetséges.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.