Meggondolta magát az MSZP és a Párbeszéd, mégis vásárolnának óriásplakátokat a kampányra – ezt egy délelőtti háttérbeszélgetésen jelentették be. Korábban már kaptak ajánlatot a Mészáros Lőrinc és Andy Vajna érdekeltségi köréhez sorolható Odex nevű cégtől, ők azok, akik a leendő bérlők és a plakáthelyek tulajdonosai között közvetítenek. Habár először nem akarták elfogadni egy Fidesz-közeli társaság ajánlatát, vélhetően hatott rájuk, hogy az LMP ezt megtette, ráadásul a Jobbik is előállt már a minden eddiginél nagyobb plakátkampányával. Az MSZP és a Párbeszéd 800 óriásplakátot és 200 úgynevezett citylight-ot bérelne, persze, ha az Odex ajánlata még áll számukra.
Döntésükben az is közrejátszhatott, hogy még a saját szavazóik, illetve a baloldali érzelmű választók számára is át kell adni az üzenetet: Karácsony Gergely, akit rendre a legnépszerűbb ellenzéki politikusként aposztrofálnak, az MSZP-vel együtt indul a választásokon. A tapasztalataik szerint ugyanis azok, akik nem a klasszikus „hardcore” politikafogyasztók, nem feltétlenül vannak ezzel tisztában. Márpedig egy ilyen üzenet eljuttatásának a legegyszerűbb módja az óriásplakát, azzal ugyanis akarva-akaratlanul találkozik mindenki.
A két párt egyébként úgy készül, hogy a már hivatalosan is dübörgő kampányban egyszerre használják majd a XIX. és XXI. századi technikákat: kopogtatnak az ajtókon, illetve elárasztják a közösségi médiát. Utóbbihoz tartozik, hogy már bemutatták három rövid kampányfilmjüket, ezekből lesz még jó néhány. Sőt, a Fidesz világát kifigurázó, alapvetően negatív kampányként értelmezhető kis videóknak lesz második része is, ahol Karácsony Gergely fogja elmagyarázni, ők mit tennének a Fidesz helyett az adott területen, legyen az az egészségügy, az oktatás, vagy éppen a kivándorlás.
A pártok kreatív szakemberei 10 millió feletti megtekintést szeretnének elérni a filmekkel, és azt, hogy azok lényegében vírusként terjedjenek a közösségi médiában. Ennek érdekében több tízmillió forintot fognak erre költeni.