Mégis mosolyog majd a plakátokról Karácsony Gergely?

Tízmilliós megtekintést szeretnének elérni kampányfilmjeikkel a szocialisták.

Katona Mariann
2018. 02. 22. 11:43
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Meggondolta magát az MSZP és a Párbeszéd, mégis vásárolnának óriásplakátokat a kampányra – ezt egy délelőtti háttérbeszélgetésen jelentették be. Korábban már kaptak ajánlatot a Mészáros Lőrinc és Andy Vajna érdekeltségi köréhez sorolható Odex nevű cégtől, ők azok, akik a leendő bérlők és a plakáthelyek tulajdonosai között közvetítenek. Habár először nem akarták elfogadni egy Fidesz-közeli társaság ajánlatát, vélhetően hatott rájuk, hogy az LMP ezt megtette, ráadásul a Jobbik is előállt már a minden eddiginél nagyobb plakátkampányával. Az MSZP és a Párbeszéd 800 óriásplakátot és 200 úgynevezett citylight-ot bérelne, persze, ha az Odex ajánlata még áll számukra.

Döntésükben az is közrejátszhatott, hogy még a saját szavazóik, illetve a baloldali érzelmű választók számára is át kell adni az üzenetet: Karácsony Gergely, akit rendre a legnépszerűbb ellenzéki politikusként aposztrofálnak, az MSZP-vel együtt indul a választásokon. A tapasztalataik szerint ugyanis azok, akik nem a klasszikus „hardcore” politikafogyasztók, nem feltétlenül vannak ezzel tisztában. Márpedig egy ilyen üzenet eljuttatásának a legegyszerűbb módja az óriásplakát, azzal ugyanis akarva-akaratlanul találkozik mindenki.

A két párt egyébként úgy készül, hogy a már hivatalosan is dübörgő kampányban egyszerre használják majd a XIX. és XXI. századi technikákat: kopogtatnak az ajtókon, illetve elárasztják a közösségi médiát. Utóbbihoz tartozik, hogy már bemutatták három rövid kampányfilmjüket, ezekből lesz még jó néhány. Sőt, a Fidesz világát kifigurázó, alapvetően negatív kampányként értelmezhető kis videóknak lesz második része is, ahol Karácsony Gergely fogja elmagyarázni, ők mit tennének a Fidesz helyett az adott területen, legyen az az egészségügy, az oktatás, vagy éppen a kivándorlás.

A pártok kreatív szakemberei 10 millió feletti megtekintést szeretnének elérni a filmekkel, és azt, hogy azok lényegében vírusként terjedjenek a közösségi médiában. Ennek érdekében több tízmillió forintot fognak erre költeni.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.