A fogyasztóvédelem megbírságolta a Coca-Colát a homoszexualitást népszerűsítő plakátkampánya miatt

A fogyasztóvédelem megbírságolta a Coca-Colát nyári, a homoszexualitást népszerűsítő plakátkampánya miatt, mert az indoklás szerint a cég károsíthatta a gyermek- és fiatalkorúak fizikai, szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődését. De vajon miért akarják befolyásolni a multinacionális nagyvállalatok a fogyasztók gondolkodását? Miért kötelezik egyelőre csak dolgozóikat a tech-cégek, hogy részt vegyenek a homoszexuális felvonuláson?

Forrás: HÍR TV2019. 10. 17. 16:47
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Békességben és harmóniában csak úgy tudnak együttműködni a Szilícium-völgyben a mérnökök és fejlesztők, ha ateista közeget teremtenek?

Megadja Gábor eszmetörténész szerint kifejezetten a nyugati és az egyre inkább szélső-baloldali jegyeket mutató tech központok sajátossága az ateizmus, mely identitáshoz idomulnak azok, akik ezekben a közösségekben kezdenek munkát vállalni.

A globális nagyvállalatoknál azonban iránymutatások vannak , melyeket a menedzsment fogalmaz meg a dolgozóik irányába.

„Ez nem egy vallástalanság vagy semlegesség, hanem ez egy akciót igénylő vallásellenesség és főleg keresztényellenesség” – fogalmazott Bálint Botond, a PestiSrácok.hu publicistája.

A Google, Apple vagy Amazon hihetetlen befolyással rendelkezik politikailag, gazdaságilag és pénzügyileg is, mondta a publicista. Hozzátette az ilyen vállalatok tulajdonosai első generációs gazdagok, ráadásul már a technológiai kor termékeit tudhatják sajátjukénak, így ehhez a tulajdonhoz, ami elképesztő nagy hatással van a globális világra, már egy Isten-érzés is társul.

„A tulajdonosok és a menedzsment személyiségzavara fejeződik ki ezekben az elképzelésekben, hogy ők világot akarnak formálni” – jelentette ki Bálint Botond.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.