Erősen túlzó az a napokban megjelent sajtóhír, amely szerint mintegy hároméves csúszásban van a 3-as metróvonal felújítása. A beruházásra rálátó forrásaink szerint az állítás azért is képtelenség, mert 2022 végén, vagyis az eredeti tervekben szereplő határidő lejártakor nagy valószínűséggel járni fognak a vonatok a teljes vonalon. – Ennyi idő csak úgy jön ki, ha beleszámoljuk a szerződések megkötése előtt az Európai Unióval folytatott hosszadalmas adminisztrációs és elszámolási folyamatot. Egyébként a munkálatok csak akkor álltak le néhány hónapra, amikor a 3-as metróvonal déli szakaszán azbesztet találtak a burkolat mögött. Erre nem lehetett számítani, mivel egykor szabálytalan módon építették be a mérgező anyagot. Mivel az alagút és az állomások rekonstrukciója együtt végezhető, az egyik leállása miatt az egész beruházásnak szünetelnie kell – közölte a szakember. Egyébként az alagút felújítását az osztrák Swietelsky Vasúttechnika Kft. végzi, az állomásokét pedig a testvércégük, a Swietelsky Építő Kft., utóbbi tavaly szerződött a BKV-val.
Kezdődik a kampány Potápi Árpád János egykori választókerületében
Magyar Péterék nem indulnak Tolna vármegye 2-es számú választókerületében.