A 2018-as választások után DK elnöke már számos módon próbálta meg népszerűsíteni magát és pártját egyaránt, hogy a fiatalokból toborozzon magának szavazóbázist. Emlékezetes húzása volt a Messengeren működő csetrobotja is, amivel úgy lehetett kommunikálni, mintha a politikussal beszélgetne valaki, vagy az EP-választások környékén vívott mémháborúja. Ezt követően #Feriaházban címmel országjáró turnésorozatot indított, ahol a fiatalok problémáira kereste a választ, valamint idén nyáron először meghirdette háromnapos nyári egyetemét is Balatonlellén, ahol a magyar politika viszonyait, a politikai kommunikáció működését és a DK politikusait ismerhették meg a résztvevők. Néhány nappal ezelőtt pedig újabb dobással állt elő: 16 különböző ingyen letölthető Gyurcsány-gif jelent meg a kibertérben.
Több mint félmilliárd forintot gyűjtött össze a Jónak lenni jó! kezdeményezés + videó
Lezárult a közmédia idei kampánya, de az adományvonal továbbra is hívható.